Sunday, October 17, 2010

Mariah Carey - Dreamlover




Ooh,

Do do do do do do do,
Ooh, baby, baby,
Do do do do do do do,
Ooh, baby,
Oh yeah,

I need a lover to give me,
The kind of love that will last always,
I need somebody uplifting,
To take me away, babe, oh yeah, yeah,
I want a lover who knows me, yeah,
Who understands how I feel inside,
Someone to comfort and hold me,
Through the long lonely nights,
Till the dawn,
Why don't you take me away?

Dreamlover, come rescue me,
Take me up, take me down,
Take me anywhere you want to baby, now,
I need you so desperately,
Won't you please come around?
'Cause I wanna share forever with you, baby,

With you, baby,

I don't want another pretender, no,
To disillusion me one more time,
Whispering words of forever,
Playin' with my mind,
No no (no no no, no no, baby),
I need someone to hold on to,
The kind of love that won't fly away,
I just want someone to belong to,
Everyday of my life,
Always,
So come and take me away,

Dreamlover, come rescue me (hey),
Take me up, take me down (oh, baby),
Take me anywhere you want to baby, now,
I need you so desperately,
Won't you please come around?
'Cause I wanna share forever with you, baby (baby, you),

Do do do do do do do (oh yeah, yeah),
Do do do do do do do (babe, mmm yeah),
Do do do do do do do,
Baby, come and take me away,

Dreamlover, come rescue me,
Take me up, take me down,
Take me anywhere you want to baby, now (oh, oh, anywhere),
I need you so desperately (I need you, baby),
Won't you please come around (won't you please?)?
'Cause I wanna share forever with you, baby (please, hey),

Ooh, do do do do do do do (ooh ga do ba do do do do),
Oh, whoa, whoa, oh,

Dreamlover, come rescue me (I need you so, I need you so),
Take me up, take me down (take me up),
Take me anywhere you want to baby, now (oh, oh, babe),
I need you so desperately (come on, baby),
Won't you please come around?
'Cause I wanna share forever with you, baby.

No comments:

Post a Comment